Este o masina de tuns pe benzina autopropulsata echipata cu roti pneumatice mari sculptate si un motor pe benzina in 4 timpi RV150 de 5,5 CP.
Accesoriul pentru bara de taiere de 83 cm (furnizat ca standard) este de tip mulching cu miscare standard cu o singura lama. Mulcirea inseamna ca are o eficienta de taiere foarte mare datorita profilului special si ascutirii lamelor; Miscarea standard cu o singura lama inseamna ca bara de taiere este echipata cu doua lame de taiere, una inferioara si una superioara, iar aceasta din urma este controlata de transmisie cu o miscare oscilanta care taie iarba datorita opozitiei lamei inferioare fixe care face din contralama.
Potrivit pentru cosirea ierbii necultivate si salbatice, chiar si foarte inalte, sau a ierbii pentru a fi recuperata si folosita pentru hranirea animalelor.
Masina este echipata cu un sistem de ambreiaj marsarier, protejand operatorul de posibile accidente.
ATENTIE! Motor fara ulei, trebuie adaugat inainte de prima utilizare!!!
motor RV150
Motor RV150 de 150cc
Caracteristici:
• Tip motor: Monocilindric 4 timpi - HOV
• Tip cilindru: Aluminiu
. Capacitate motor: 150 cmc
• Pornire: Manual
• Putere nominala: 5,5 CP
Detaliu filtru.
Rezervor de ulei de motor.
Rezervor de combustibil.
ATENTIE! Motorul este LIVRAT FARA ULEI.
Inainte de a-l porni, cititi cu atentie manualul de instructiuni.
Bara de taiere de 83 cm
Latimea de taiere a barei de taiere: 83 cm
Sistem de taiere prin mulching: bara este alcatuita dintr-o lama inferioara si una superioara, care se deplaseaza cu o miscare oscilanta in contact cu cea inferioara care este fixa si actioneaza ca o contralama. Acest tip de bara de taiere se numeste mulching datorita taieturii curate deosebite pe care o realizeaza pe fiecare tip, consistenta si inaltime de iarba, obtinuta datorita profilului special al lamelor din care este compusa.
Inaltime de taiere reglabila prin reglarea inclinarii celor 2 glisiere din spate
Manere si comenzi
Parghie rosie superioara: cuplarea/decuplarea platformei de cosit.
Parghia neagra inferioara (dreapta): actioneaza treapta inainte a masinii.
Manerul de acceleratie
Maneta de reglare a inaltimii ghidonului.
Transmisie cu curea si lant
Transmisie intre bara de taiere si corpul masinii realizata cu sistem de curele (protejat de carcasa frontala mare alba din fotografie).
Acest lucru va permite sa protejati durata de viata a accesoriului barei de taiere (care este cel mai solicitat in timpul procesarii, fiind cel care realizeaza efectiv operatia de taiere in contact cu solul). De fapt, cureaua indeplineste o functie asemanatoare cu cea a unui ambreiaj (poate aluneca in cazul unui impact de lame, evitand de cele mai multe ori riscul ca diversele componente sa se uzeze sau sa fie deteriorate).
Cu toate acestea, va sfatuim sa nu prabusiti masina sau sa lucrati pe teren pietros.
Un alt mare avantaj oferit de transmisia cu transmisie prin curea este maneta de cuplare si decuplare a lamei. Aceasta masina de tuns iarba dubla va permite sa o activati doar in faza de lucru si apoi sa o dezactivati in fazele moarte, de exemplu in diferitele miscari (folosind tractiunea rotilor cu lama oprita).
